Accor verdubbelt lifestyle portfolio en gaat exclusieve onderhandelingen aan met Ennismore

Nieuw opgerichte lifestyle-segment wordt met 12 exclusieve merken de grootste en snelst groeiende speler ter wereld.

Accor & Ennismore hebben vandaag aangekondigd dat ze exclusieve onderhandelingen aangaan om 's werelds meest toonaangevende lifestyle-operator in de hospitality te creëren, met de nadruk op een van de snelst groeiende segmenten van de branche. Door deze fusie zal een nieuwe autonome entiteit ontstaan met een portefeuille merken van wereldklasse, waaronder The Hoxton, Gleneagles, Delano, SLS, Mondrian, SO /, Hyde, Mama Shelter, 25h, 21c Museum Hotels, TRIBE, JO & JOE en Working From_. De nieuwe entiteit krijgt zijn hoofdkantoor in Londen en krijgt de naam Ennismore.