Accor tekent overeenkomst voor nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Het comfortabele hotel ligt direct naast natuurwonder het Domein van de Grotten van Han

Persbericht, 19 mei 2020

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, heeft de franchise overeenkomst voor de komst van het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in samenwerking met haar Franchise Partner INDUSTRIE HOTELIERE via haar dochteronderneming Bricks & Leisure getekend. Het nieuwe Mercure hotel telt 117 kamers en ligt pal naast de bekende toeristische trekpleister het Domein van de Grotten van Han. Het hotel opent naar verwachting vanaf oktober 2020 haar deuren.

“Wij zijn verheugd dat INDUSTRIE HOTELIERE opnieuw met ons deze samenwerking aangaat. Uit deze overeenkomst blijkt ook hoeveel vertrouwen een toonaangevende hospitality projectontwikkelaar heeft in onze groep en het Mercure merk. De opening van een nieuw Mercure hotel is onderdeel van onze groeistrategie in het mid-level segment in de Benelux. Met de komst van Mercure Han-sur-Lesse kunnen we zowel zakelijke als leisure gasten in de regio verwelkomen”, aldus Cristina De Oliveira-Frewen, Vice President Franchise Accorhotels België.

“We zoeken voor onze bouwprojecten altijd naar regio’s waar de vraag naar accommodatie hoog is. Met dit nieuwe viersterrenhotel Mercure Han-Sur-Lesse kunnen we aan die vraag voldoen en gasten laten genieten van al het gemak en comfort in deze prachtige streek”, zegt Thomas Lecluse, Managing Partner bij Bricks & Leisure. “Het merk Mercure staat bekend om haar professionaliteit en lokale touch. We willen onze investeerders en toekomstige gasten topkwaliteit bieden in combinatie met het charmante Ardennengevoel”.

Einde

T. +31(0) 20 304 36 66