Accor kondigt "Accor Key" aan, een digitaal sleutelsysteem

Accor kondigt vandaag de wereldwijde uitrol aan van haar digitale sleutelsysteem, "Accor Key", een innovatie die deel uitmaakt van Accor’s strategie om contactloze gastervaringen aan te beiden binnen alle vestigingen van de groep. Deze spannende nieuwe stap bevestigt Accor’s ambitie om te innoveren en te investeren in hoogwaardige technische oplossingen om haar gasten de allerbeste en meest comfortabele ervaring te bieden.

About STAYmyway

STAYmyway is an innovative company based in Europe that enables hoteliers and vacation rentals property managers to offer mobile access to their guests. The mobile solution includes many features such as ID/passport verification, selfie match, virtual registration card. STAYmyway proprietary solution is compatible with most existing locks and can be self-installed, saving costs, and extending for years the life of current locks, being the fastest cheapest and easiest way to roll up a mobile key in a hotel.